dimarts, 29 d’abril del 2014

Celebracions del cristianisme


Aquesta foto és el dia de Diumenge de Rams. Sortim el meu germà i jo. Aquest dia representa l'entrada de Jesús a Jerusalem.
Originalment, les nenes porten la palma i els nens el palmó.
És del cristianisme.


Aquesta foto és el dia del meu bateig. Sortim el meu pare, la meva mare i jo. 
El baptisme és el primer sagrament del cristianisme que simbolitza l'entrada a l'Església que ho simbolitzen tirant una mica d'aigua.
És del cristianisme.


Aquesta foto és el dia de reis, el 6 de gener. Surto jo amb en Gaspar, el rei mag d'Orient. Aquesta nit és la nit dels reis mags que porten regals a les cases. 
Simbolitza l'arribada dels reis mags a l'establia on va néixer Jesús.
És del cristianisme.


Andrea Mas

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada